مرکز چاپ دیجیتال کارتهای PVC اصفهان

بایگانی

هولوگرام کارت PVC

شنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۸، ۰۱:۰۸ ب.ظ

 

هولوگرام کارت PVC

چاپ هولوگرام روی کارت PVC یکی از روش های شخصی سازی این کارت هاست. کارت شناسایی ، کارت پرسنلی ، کارت گارانتی و انواع دیگر کارت های پی وی سی با چاپ هولوگرام روی آن ها شخصی سازی می‌شوند.

هولوگرام های امنیتی در سازمان ها و اماکن حساس بسیار کاربرد دارند، جعل هولوگرام نیازمند دستگاه های بسیار پیشرفته و صرف مبالغ هنگفت است که این امر را تقریبا غیرممکن می‌کنند. تکنولوژی هولوگرام روی کارت پی وی سی از نوعی است که با تغییر زاویه‌ی دید بیننده، لایه‌هایی که روی هم قرار دارند به رنگ های مختلف دیده می‌شوند.

مزایای چاپ هولوگرام روی کارت پی وی سی

·    اسکن یا فتوکپی کارت هایی که هولوگرام دارند ممکن نیست.

·   چاپگرها نمی‌توانند طرح هولوگرام امنیتی را کپی کنند.

· کارت هایی که دارای این نوع هولوگرام هستند، از کارت های تقلبی قابل تشخیصند.

چاپ هولوگرام روی کارت PVC هم به صورت سفارشی ممکن است و هم می‌توانید برای این کار از کارت پرینتر فارگو استفاده کنید. یکی از ویژگی های مثبت پرینتر فارگو، امکان ارتقاء (Upgrade)این دستگاه هاست؛ با اضافه کردن ماژول به کارت پرینتر فارگو، می‌توانید امکانات جدید به چاپگر کارت اضافه کنید.  اضافه کردن ماژول لمینیتور به کارت پرینتر فارگو هم امکان چاپ لمینیت و هم چاپ هولوگرام را برای پرینتر کارت شما به ارمغان می‌آورد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی