مرکز چاپ دیجیتال کارتهای PVC اصفهان

بایگانی

راهنمای خرید پرینتر چاپ کارت PVC

چهارشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۱۸ ق.ظ

 

راهنمای خرید پرینتر چاپ کارت PVC

این روزها کارت های PVC در بین افراد رواج زیادی داشته است و کارت های PVC جایگزین کارت های مقوایی و کاغذی شده اند. کارت های PVC را می توان با قرار دادن یک تراشه ی الکترونیکی کوچک به کارت های هوشمند تبدیل کرد.

اما برای چاپ کارت  PVC از چه دستگاهی می توان استفاده کرد؟ آیا می توان برای چاپ روی کارت PVC از یک چاپگر استاندارد مانند چاپگر جوهر افشان یا لیزری استفاده کرد؟

پرینتر چاپ کارت  PVC

چاپ کارت  PVC با چاپگرهای استاندارد قابل انجام نیست. بهترین راه برای چاپ بر روی کارت PVC، استفاده از یک چاپگر تخصصی برای کارت شناسایی های PVC می باشد. پرینتر کارت شناسایی پی وی سی نیز مانند پرینترهای استاندارد، دارای قابلیت های متنوعی می باشند.

پرینترهای چاپ کارت PVC دارای قابلیت چاپ بر روی انواع کارت های پی وی سی و کارت های هوشمند با ضخامت های متفاوت می باشند. چاپگرهای پی وی سی، عملیات چاپ را به صورت حرارتی بر روی انواع کارت PVC انجام می دهند.

برای مثال، اگر نیاز شما در حد چاپ کارت شناسایی PVC یک طرفه برای تعداد انگشت شماری از کارکنان می باشد، می توانید یک چاپگر کارت شناسایی ارزان تر انتخاب کنید که تنها دارای ویژگی های اولیه و سرعت چاپ متوسط می باشد. از سوی دیگر، اگر نیاز به چاپ کارت هایی با کیفیت بالا، گرافیک دو طرفه و حجم زیاد کارت شناسایی دارید، پس توصیه می شود که یک چاپگر کارت شناسایی PVC دو طرفه با کیفیت بالاتر را انتخاب کنید.

حجم چاپ با پرینتر کارت PVC

اولین و مهم ترین سوال هنگام خرید پرینتر کارت PVC این است که می خواهید روزانه چند کارت چاپ کنید؟ به خاطر داشته باشید که انتخاب کلاس یک چاپگر بر اساس حجم چاپ روزانه می باشد. اگر شما به چاپ کارت ها در تعداد زیاد اما فقط یک بار در سال نیاز دارید، یک چاپگر کوچک می تواند نیاز شما را برآورده سازد زیرا استفاده از چاپگر در طول سال کم است.

  • اقتصادی : برای حجم چاپ کم مناسب می باشند. بسیاری از پرینترها در این کلاس سرعت آهسته تری دارند. چاپگر ممکن است نحوه ورود کارت ممکن است دستی و چاپ تک رنگ باشد. پرینتر اقتصادی مانند زبرا ZXP سری 1، چاپ کارت با کیفیت عالی و در عین حال با قیمت مناسبی را برای شما ارائه می دهد.
  • استاندارد : این گروه از چاپگر یک خروجی قابل اعتماد ارائه می دهد. چاپگرهایی مانند فارگو DTC4250e طیف گسترده ای از انواع کارت ها را پشتیبانی می کند. این دسته از چاپگر معمولا می تواند 100-500 کارت در هر روز چاپ کند و مناسب برای کسب و کارهای متوسط و مدارس می باشد.
  • پرمیوم : قوی ترین پرینترها در صنعت می باشند که به طور معمول بیشتر فناوری ها مانند لمینیت را پشتیبانی می کنند. این پرینتر با ظرفیت بالا، برای چاپ در تمام طول روز مناسب می باشد. چاپگری مانند فارگو HDP5000به طور معمول می تواند حجم بیش از 500 کارت در روز را به راحتی انجام دهد و برای برنامه های کاربردی با امنیت و حجم بالا مناسب هستند.
  • دانشگاهی : برای انتخاب یک پرینتر با حجم چاپ بالا، فارگو HDP8500 یکی از مطمئن ترین گزینه ها می باشد که کیفیت بسیار بالا (HDP) در چاپ را پشتیبانی می کند. این چاپگرهای صنعتی برای طولانی مدت، توان بالا و قابل شخصی سازی می باشند که برای دانشگاه ها و محیط های سازمانی بزرگ مناسب می باشند.

نظرات  (۱)

سلام خسته نباشید،برای سفارش دستگاه انکودرمغناطیسی یاmsr x6/msr206/msr606چطوربایدسفارش بدم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی